Social Items

Nadia Mohd Affandi Instagram

Peserta Maharaja Lawak Mega 2018 MLM2018 Tauke meluahkan rasa kesal apabila ada pihak yang mendakwa dia mempunyai masalah rumah tangga dengan isterinya Nadia Mohd Affandi. Menerusi entri di Instagram IG Tauke menjelaskan perkongsian yang dilakukan sebelum ini adalah untuk memberi info kepada orang ramai dan bukan ditujukan.


Instagram Worthy Ipoh New Attraction Aladdin International Led Lights Festival From Emily To You

Dah terjawab kan segala teka.

Nadia mohd affandi instagram. Menurut Tauke apa yang berlaku adalah perselisihan faham antaranya. Menurut Nadia Tauke menceraikan dirinya menerusi kiriman rakaman suara di aplikasi WhatsApp dan ketika itu dia berada di kampung. Perpisahan ini berpunca gara-gara munculnya orang ketiga dan mula berpisah sejak masuknya tahun baharu ini.

Menurut Nadia Tauke menceraikan dirinya menerusi kiriman rakaman suara di aplikasi WhatsApp dan ketika itu dia berada di kampung. Nadia Mohd Affandi Iluminasi. Kapsyen tersebut meminta pengikutnya melihat sama ada Khayla lebih menyerupai wajahnya atau isteri Nadia Mohd Affandi.

Pelawak Tauke dan isteri Nadia Mohd Affandi yang selamat menimang cahaya mata pertama pada 26 Oktober lalu di Hospital Serdang itu telah memilih nama Zamatul Khayla Aydina. Menerusi akaun Instagram IG. ISTERI kepada pelawak Tauke Jambu Nadia Mohd Affandi mengesahkan mereka sudah berpisah baru-baru ini.

PESERTA Maharaja Lawak Mega 2018 MLM2018 Tauke meluahkan rasa kesal apabila ada pihak yang mendakwa dia mempunyai masalah rumah tangga dengan isterinya Nadia Mohd Affandi. Lu tengok muka wa ke muka nadiayaya6. Mula aktif dalam dunia hiburan sejak tahun 2001 melalui penyertaan dalam program Sinaran Passport Kegemilangan bersama Kumpulan Tak Tahu.

Biodata isteri tauke jambu tauke tauke raja lawak isteri tauke tauke jambu pelawak nadia mohd affandi wikipedia selebriti Biodata Dan Latar. Video yang dikongsikan itu sekaligus menolak dakwaan bahawa pemilik nama Zamatul Amri Zakaria berkahwin sekali lagi dan masih setia bersama isteri tercinta Nadia Mohd Affandi. Terdahulu Tauke dan Nadia telah mengikat tali pertunangan pada 5 Disember 2015 dan berkahwin pada 9 Disember 2017.

Pandai pulak tidur mengiring. ISTERI SELAMAT BERSALIN - TAUKE TIMANG BABY GIRL. Once again I am so sorry Tauke Jambu demikian tulis isteri kepada pelawak Tauke Jambu Nadia Mohd Affandi yang memohon maaf kepada suaminya itu di atas tindakannya berkaitan isu rumah tangga mereka baru-baru ini.

Rata-rata pengikut Instagram Nadia turut berkongsi rasa sebak selepas membaca luahan hati itu dan mendoakan agar segala urusan bersalin dipermudahkan. Menerusi entri di Instagram IG Tauke menjelaskan perkongsian yang dilakukan sebelum ini adalah untuk memberi info kepada orang ramai dan bukan ditujukan. Yang ikhlas Ibumu Nadia binti Mohd Affandi tulisnya.

Nadia yang berbuat demikian menerusi kemas kini di ruangan Instagram IG Story miliknya buat tatapan umum itu. Apa yang saya boleh cakap sekarang ini kami sudah berpisah sejak masuknya tahun baharu. Pelawak Tauke Jambu menjelaskan dia tidak pernah melafazkan cerai kepada isterinya Nadia Mohd Affandi seperti yang didakwa.

Saya tak pernah lafaz cerai Nadia tu yang kuat cemburu - Tauke Jambu. Pengakuan itu dibuat Tauke atau nama sebenarnya Zamratul Amri Zakaria menerusi Instagram Storynya semalam dan turut diulang siar oleh isterinya Nadia Mohd Affandi. Isteri kepada pelawak Tauke Jambu Nadia Mohd Affandi mengesahkan mereka sudah berpisah baru-baru ini.

Ruangan Komen Diserbu Netizen Lepas Viral Kes Ditahan Polis Kerana Positif Dadah Ini Respon Anju. Apa yang saya boleh cakap sekarang ini kami sudah berpisah sejak masuknya tahun baru. 49 Followers 7 Following 86 Posts - See Instagram photos and videos from Nadia Liana Mohd Karim madamnadiakarim.

Pengakuan itu dibuat Tauke atau nama sebenarnya Zamratul Amri Zakaria menerusi Instagram Storynya semalam dan turut diulang siar oleh isterinya Nadia Mohd Affandi. PELAWAK Tauke Jambu menjelaskan dia tidak pernah melafazkan cerai kepada isterinya Nadia Mohd Affandi seperti yang didakwa. Pengakuan itu dibuat Tauke atau nama sebenarnya Zamratul Amri Zakaria menerusi Instagram Storynya semalam dan turut diulang siar oleh isterinya Nadia Mohd Affandi.

Isteri Tauke Nadia Mohd Affandi turut menafikan pembabitan suaminya mengenai isu penangkapan tersebut dan mengesahkan suaminya ada disisinya. Kepada yang tak puas hati memang aku ditahan untuk bantu siasatan dan aku telah memberi kerjasama sepenuhnya kepada pihak berkuasa. KAMI sudah berpisah ujar isteri kepada pelawak terkenal Tauke Jambu Nadia Mohd Affandi yang mengesahkan mereka kini sudah berpisah.

Pada tahun 2019 Tauke menafikan dia menceraikan isterinya Nadia Mohd Affandi melalui rakaman suara yang dihantar dalam aplikasi WhatsApp seperti didakwa isterinya pada Januari tahun itu. Mendirikan rumah tangga dengan Nadia Mohd Affandi pada 9 Disember 2017 kemudian dikurniakan cahaya mata perempuan bernama Zamatul Khayla Aydina pada 26 Oktober 2018. Ok pertama kali wa up gambar anak wa toq Sebab dia bisik kat wa suh up kat ig.

Menurut Tauke apa yang berlaku adalah perselisihan faham antaranya dirinya dan isteri. Biodata Dan Latar Belakang Pelawak Tauke Jambu. Pendedahan tersebut dimuat naik menerusi Insta Stories akaun Instagram yang dikatakan.

Kepada yang tak puas hati memang aku ditahan untuk bantu siasatan dan aku telah memberi kerjasama sepenuhnya kepada pihak berkuasa. Tauke Jambu menjelaskan dia tidak pernah melafazkan cerai kepada isterinya Nadia. Tahniah kami ucapkan kepada pelawak terkenal Tauke apabila isterinya Nadia Mohd Affandi selamat melahirkan cahaya mata pertama mereka perempuan tepat jam 828 malam semalam di Hospital Serdang.

Affandi yang sebelum ini ada membuat pengakuan sudah berpisah dengan suami pelawak Tauke Jambu menerusi sebuah portal hiburan dikatakan mendedahkan pula dia yang bersalah dalam semua hal berkaitan kemelut rumah tangga yang melanda. Menurut Nadia berkata dia dilafaz ceraikan menerusi kiriman bersuara di aplikasi WhatsApp. Sebenarnya perkahwinan saya dengan Shu tak berlaku itu hanya iklan yang dilakukan oleh kami.

Tauke berkongsi berita gembira itu menerusi akaun Instagram peribadinya dengan. Difahamkan keretakan rumah tangga mereka berpunca daripada orang ketiga apabila Tauke dikatakan curang dengan seorang wanita. Nama tersebut didedahkan oleh Nadia selepas dua minggu bersalin menerusi akaun Instagramnya di ruangan Insta Story dengan memuatnaik sijil kelahiran puteri sulungnya.

Dapatkan berita terkini mengenai nadia-mohd-affandi dari Astro Awani Ya betul saya salah dalam semua hal - Isteri Tauke Jambu mohon maaf Nadia berbuat demikian menerusi kemas kini di ruangan Instagram IG Story miliknya buat tatapan umum. Kami bekerjasama untuk menjayakan bisnes itu. Isu penceraian antara pelawak Tauke Jambu dan isterinya Nadia Mohd Affandi kini sedang hangat diperkatakan dan ia tidak terhenti disitu apabila foto terkini anak mereka Zamatul Khayla Aydina yang dimuatnaik oleh Nadia itu menjadi tumpuan pengikut.

NADIA MUATNAIK FOTO ANAK - NETIZEN MAHU DIRINYA KUAT SEMANGAT.


Humans Of Kmdc Home Facebook


Show comments
Hide comments

Tidak ada komentar